شناسه خبر:59279
1401/6/5 09:36:13

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار جوانرود گفت: 70 پروژه عمرانی با اعتبار 76 میلیارد و 140 میلیون تومان در بخش‌های مختلف هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

«سعدی نقشبندی» در نشست با اصحاب رسانه به پیگیرهای لازم برای حل مشکلات آب شرب شهرستان جوانرود اشاره کرد و افزود: تسریع در اتصال چاه تم‌تم، چاه گمانه‌ای و تبدیل لوله‌های آزبست به فلزی در مسیر روانسر به جوانرود در کوتاه‌مدت و احداث سد نوئل در مدت بلندمدت همچنین 12 مجتمع آب‌رسانی، در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 51 روستای شهرستان جوانرود از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، اظهار کرد: عملیات گازرسانی به 28 روستای دیگر در دست اجرا است که 50 درصد آن‌ها تا 22 بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار جوانرود در ادامه اهمیت تسهیلات در بخش پنل‌های خورشیدی در جهت اشتغال و درآمدزایی را یادآور شد و گفت: اصحاب رسانه اهمیت این موضوع را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

نقشبندی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده می‌تواند مسیر رشد و توسعه شهرستان را فراهم آورد، افزود: رسانه‌ها با بهره‌گیری از توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی خود می‌توانند ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری منطقه را به‌درستی معرفی کرده و در توسعه منطقه اثرگذار باشند.

شناسه خبر 59279