شناسه خبر:59113
1401/6/1 07:13:31

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: به‌مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان سرافراز به آغوش گرم وطن، از آزادگان شاغل در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان تجلیل شد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی اظهار کرد: این مراسم با حضور معاونین و رؤسای واحدهای ستادی و عملیاتی 29 مردادماه 1401 در محل سالن جلسات منطقه برگزار شد.

وی گفت: آزادگان در طول دوران اسارت متحمل دردها و رنج‌های شدیدی شدند، اما با استقامت و پایمردی وصف‌ناپذیری در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) جانانه اهتمام ورزیدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزادگان از نثار جان خویش در راه انقلاب مضایقه نکردند، ادامه داد: فرزندان راستین روح‌الله به ارزش‌های ناب دینی و انقلابی پایبند بودند و دشمن بعثی خود را روزبه‌روز در مقابل عزم و اراده پولادین خود سرخورده و مأیوس‌تر کردند.

وی افزود: توفیق همکاری با عزیزان آزاده در مجموعه خدمت‌رسان پخش بسیار مغتنم بوده و رسالت ذاتی این شرکت را رنگ‌وبویی معنوی و انقلابی می‌بخشد.

براساس این گزارش در ادامه و بعد از پخش فتوکلیپی از روزهای به‌یادماندنی ورود آزادگان قهرمان، هریک از اعضای حاضر در جلسه درخصوص نقش آزادگان و فداکاری‌های بی‌بدیلشان در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین در عرصه کار و تلاش و خدمت صادقانه، مطالبی عنوان کردند.

این مراسم با بیان خاطراتی از زبان هشت تن آزاده شاغل در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان ادامه یافت و در پایان با اهدای شاخه گل، هدیه و لوح تقدیر، از مقام شامخ این عزیزان تجلیل شد.

شناسه خبر 59113