شناسه خبر:59066
1401/5/31 08:41:03

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار رزن گفت: عملکرد دستگاه‌های مختلف این شهرستان در اجرای قانون حمایت از خانواده و جمعیت مورد ارزیابی و نظارت قرار می‌گیرد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار یکشنبه در جلسه ستاد جمعیت و حمایت از خانواده که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در فرمانداری رزن برگزار شد، با اشاره به اینکه زیرساخت و سرمایه‌گذاری اصلی کشور حوزه خانواده است؛ گفت: در حوزه خانواده و جمعیت باید به دنبال کارهای پژوهشی و نتیجه‌بخش باشیم.

وی با بیان اینکه در این راستا مجموعه پژوهشی باید وارد کار شود، عنوان کرد: 10 روحانی مرتبط با حوزه خانواده را پای کار آوردیم تا طی 10 روز در 100 نقطه شهرستان مباحث ازدواج آسان، طلاق، جمعیت، اعتیاد و خودکشی را مورد بررسی قرار دهند.

فرماندار رزن با بیان اینکه در این راستا 27 زوج طلاق‌گرفته را نیز به زندگی بازگرداندند، خاطرنشان کرد: مقایسه آمارهای ازدواج، طلاق، وفات و ولادت طی سال جاری با سال گذشته نیازمند آمارهای متقن و قابل اتکا است.

غفاری‌آثار با بیان اینکه نیاز است که این آمارها از سوی مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان مورد بررسی قرار گیرد، گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید دستگاه‌های مختلف پای کار باشند و بر عملکرد آن‌ها ارزیابی و نظارت شود تا موانع را از سر این مسیر برداشت.

شناسه خبر 59066