شناسه خبر:58573
1401/5/18 08:31:41

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان گفت: 18 هزار نوآموز همدانی از ابتدای طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان در 24 پایگاه‌ سنجش مورد ارزیابی قرار گرفتند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان همدان، محمود نقوی با اشاره به اینکه این طرح امسال برای 35 هزار نوآموز پیش‌بینی شده است، افزود: 10 هزار نوآموز نیز تا پایان این هفته در نوبت هستند تا در پایگاه‌های سنجش مورد ارزیابی قرار گیرند.

نقوی اظهار کرد: 6 پایگاه به‌صورت سیار و 18 پایگاه نیز به‌صورت ثابت سنجش تخصصی سلامت نوآموزان استان همدان را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های سنجش سلامت سیار در شهرستان‌های بهار، قهاوند، خزل، گل‌تپه، سامن و جوکار فعال است، افزود: سامانه نوبت‌گیری پایگاه‌های اولیه سنجش از 27 خردادماه راه‌اندازی شده و به‌صورت هماهنگ از پنجم تیرماه آغاز به کار کرده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان تصریح کرد: دو هزار نفرساعت آموزش برای عوامل اجرایی به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان استان همدان از 18 تا 30 خردادماه برگزار شد.

شناسه خبر 58573