شناسه خبر:58470
1401/5/12 08:43:42
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام:

3 کارگروه ساماندهی مساجد در ایلام فعال می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام از فعال شدن سه کارگروه ساماندهی مساجد در مسیر اربعین خبر داد و گفت: تمرکز این کارگروه بر بازدید از مساجد شهرستان‌های دهلران، مهران و چرداول و مسیرهای استان منتهی به پایانه مرزی مهران است.

ناصر نجفی روز سه شنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان افزود: حداکثر ظرف 15 روز گزارش اقدامات هر کارگروه در هر شهرستان از وضعیت موجود مساجد بین راهی مسیر اربعین باید ارایه شود.

وی بیان کرد: پس از ارائه گزارش هر کارگروه از وضعیت مساجد در شهرستان‌ها و بیان نواقص و کمبودها در جلسه کارشناسی، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این مکان‌ها اتخاذ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام ادامه داد: در حال حاضر روزانه دو هزار و 500 زائر وارد استان ایلام می‌شوند که نیاز است ساماندهی مساجد مسیرهای منتهی به پایانه مرزی اربعین در دستور کار قرار گیرد و در چنین جلساتی فرمانداران و سایر مدیران نیز حضور داشته باشند.

نجفی با تأکید بر تسریع فعالیت فرهنگی ازجمله ساماندهی مساجد و تقویت و ترویج نماز در جامعه یادآور شد: همه مدیران در تقویت فرهنگ نماز باید اهتمام جدی داشته باشند.

شناسه خبر 58470