شناسه خبر:58417
1401/5/11 08:27:10

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار نهاوند گفت: در سفر هیئت دولت به استان همدان بیشترین اعتبارات درنظر گرفته‌شده برای شهرستان نهاوند به حوزه آموزش‌وپرورش این شهرستان اختصاص یافته است.

ضرغام احمدوند روز دوشنبه 10 مردادماه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند اظهار کرد: در سفر ریاست‌جمهوری و هیئت دولت به استان همدان خوشبختانه با تلاش‌هایی صورت‌گرفته اعتبارات خوبی برای شهرستان نهاوند درنظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در این سفر بیشترین اعتبارات درنظر گرفته‌شده برای شهرستان به حوزه آموزش‌وپرورش نهاوند اختصاص یافته است و برای جذب اعتبارات سفر هیئت دولت می‌طلبد همه‌ دستگاه‌های شهرستان تلاش کنند.

احمدوند افزود: در سفر هیئت دولت به استان، نهاوند تنها شهرستانی بود که دو وزیر در آن حضور پیدا کردند که با توجه به نیازها و پروژه‌هایی که داشتیم، از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان بازدید شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سفر هیئت دولت به استان برکات خوب و قابل توجهی برای استان و به تبع آن برای شهرستان نهاوند در پی داشت و در این سفر بیش از 327 میلیارد تومان اعتبار برای استان درنظر گرفته شده است.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: در این سفر هدف دولت این بود که پروژه‌هایی که بالای 60 درصد پیشرفت داشتند، به سرانجام برسند و پروژه جدیدی تعریف نشود.

احمدوند بیان کرد: ما نیز در این راستا پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان که سالیان سال روی زمین مانده بودند و متأسفانه درحال تخریب هستند (البته در گذشته این پروژه‌ها کارشناسی نشده بودند) را برای این سفر درنظر گرفتیم و نماینده‌های رئیس‌جمهور از این پروژه‌ها بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای این پروژه‌ها خصوصاً برای پروژه ساختمان نیمه‌کاره آموزش‌وپرورش نهاوند، پروژه استخر دانش‌آموزی نهاوند و توسعه و تجهیز، بهداشت و آبخوری مدارس درنظر گرفته شد.

احمدوند یادآور شد: اعتباراتی را که در سفر هیئت دولت برای شهرستان نهاوند گذاشته شده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد که این اعتبارات تخصیص یابد و امیدواریم با وحدتی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد، بتوانیم این اعتبارات را برای شهرستان جذب کنیم.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت: ما هر ماه از پروژه‌های نمیه‌کاره آموزش‌وپرورش شهرستان بازدید می‌کنیم و نمی‌گذاریم که پروژه‌ها مانند گذشته نیمه‌کاره باقی بماند و پیگیر جذب اعتبارات برای آن‌ها هستیم، چون تعدادی از این پروژه‌ها باید مهرماه امسال به بهره‌برداری برسند.

وی در خاتمه تأکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر فرهنگیان شهرستان و پروژه‌های ورزشی طرح شهید سلیمانیان باید با همکاری آموزش‌وپرورش و بخشداران انجام گرفته و به نتیجه برسند و همچنین بحث درمانگاه و ساختمان تجاری آموزش‌وپرورش نهاوند نیز باید پیگیری و انجام شود.

شناسه خبر 58417