شناسه خبر:58376
1401/5/10 08:55:24

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست شرکت گاز استان ایلام گفت: طی سه ماه نخست سال‌ جاری که به‌ نام تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده‌ است، بیش از 28 واحد صنعتی و تولیدی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام گازدار شدند.

محمود کشاورز روز یکشنبه با اشاره به اینکه سال گذشته به 144 واحد صنعتی گازرسانی انجام شده است، افزود: از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یک‌هزارو 131 واحد صنعتی در استان گازدار شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان برای تحقق نامگذاری سال‌جاری برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده است، بیان کرد: در راستای کمک به توسعه صنایع، رفع محرومیت‌، کمک به اشتغال‌آفرینی پایدار در سه ماهه‌نخست سال‌جاری برای 28 واحد تولیدی و صنعتی در استان گازرسانی اجرا شده است.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام به گازرسانی به صنایع در سه ماهه نخست امسال اشاره و تصریح کرد: با گازرسانی به این تعداد صنایع، یک هزار و 157 مترمکعب در ساعت گاز جایگزین سوخت‌های مایع و در مصرف سه میلیون لیتر سوخت‌های مایع صرفه‌جویی شده است.

کشاورز گفت: در چند سال اخیر، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نامگذاری سال را بر روی تولید متمرکز نموده است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود برای حمایت و رفع مشکل واحدهای تولیدی، گام‌های اساسی در جهت رونق اقتصادی کشور بردارند.

وی تأکید کرد: در سه ماهه نخست امسال برای گازرسانی واحدهای صنعتی و تولیدی، یک هزار و 600 متر شبکه توزیع گاز و یک ایستگاه اندازه‌گیری نصب و راه‌اندازی شده است.

 

شناسه خبر 58376