شناسه خبر:58331
1401/5/9 08:41:51
معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

برنج و روغن ارزان می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: وزارت صمت کاهش قیمت روغن بین 10 تا 25 درصد را به کارخانه‌ها اعلام کرده، البته هنوز این کاهش قیمت اجرایی نشده، اما درحال اجرایی شدن است و به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

محمدرضا عباسی در جمع خبرنگاران از کاهش قیمت روغن خوراکی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به کاهش عوارض مواد اولیه روغن ازجمله کنجاله، سویا و کلزا و همچنین پایین آمدن قیمت مواد غذایی با توجه به وضعیت جنگ روسیه و اکراین، وزارت صمت کاهش قیمت روغن بین 10 تا 25 درصد را به کارخانه‌ها اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: البته هنوز این کاهش قیمت اجرایی نشده، اما درحال اجرایی شدن است و به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون قیمت برنج هم با توجه به اینکه فصل برداشت آن شروع شده، کاهشی است.

وی در ادامه درخصوص تأمین کالاهای اساسی هیئت‌های مذهبی گفت: طبق هماهنگی صورت‌گرفته فهرست هیئت‌ها را از اداره کل تبلیغات اسلامی گرفتیم و در این راستا از هفته گذشته تا به امروز مقادیر قابل توجهی برنج، مرغ، گوشت و شکر برای تمامی هیئت‌های مذهبی استان درنظر گرفته شده است.

شناسه خبر 58331