شناسه خبر:58315
1401/5/9 08:17:43

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان همدان را پُرخیروبرکت دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده سهم شهرستان ملایر از این سفر، حضور ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی به‌عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در این شهرستان بود که حضور وی ثمرات خوبی را به دنبال داشت.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه تصویب بیش از 16 مصوبه در شهرستان ملایر را دستاورد مهم این سفر برشمرد و افزود: احداث بیمارستان 400 تختخوابی، ارتقای رشته‌های پیراپزشکی و پزشکی، تأمین اعتبار دولتی برای تکمیل نیروگاه 500 مگاواتی ملایر جهت تأمین برق مورد نیاز صنعتی و خانگی، از مهم‌ترین این مصوبات بود.

وی کسب ماده 23 برای محور ملایر- خنداب، تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های محور ملایر- آورزمان- نهاوند، تکمیل راه‌آهن همدان- ملایر، تکمیل فاضلاب شهر ملایر به‌صورت ویژه، رفع مشکلات شرکت‌های بافتینه و بافتسان و اصلاح قنوات و بهسازی روستاهای شهرستان را از دیگر مصوبات مهم این سفر عنوان کرد.

نماینده مردم ملایر خاطرنشان کرد: در این سفر مصوبه شهرک صنعتی 200 هکتاری جدید ملایر، شهرک گلخانه‌ای، اجرای طرح فراز در باغات انگور، ایجاد باغ مادری و تکمیل مجموعه مینی‌ورلد انجام شد که امیدواریم هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

شناسه خبر 58315