شناسه خبر:58223
1401/5/6 08:55:08

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار کبودراهنگ گفت: مردم این شهرستان شور و اشتیاق خاصی برای میزبانی از رییس جمهور دارند و چشم انتظار استقبال و میزبانی از آیت الله رییسی در سی امین سفر استانی هستند.

مسلم غلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: خدا را شاکریم که در سی امین سفر استانی رییس جمهوری به استان همدان شهرستان کبودراهنگ به عنوان نخستین مقصد آیت الله رییسی انتخاب شد.

وی افزود: آیت الله سید ابراهیم رییسی ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه ششم مرداد در سالن ورزشی ولایت برای مردم شهرستان کبودراهنگ سخنرانی می کند.

فرماندار کبودراهنگ اضافه کرد: پس از انتخاب این شهرستان برای دیدار مردمی و سخنرانی رییس جمهور، شور و اشتیاق وصف ناپذیری در این شهرستان حاکم شد به گونه ای که مردم به صورت خودجوش در حال راه اندازی ایستگاه های صلواتی و کمک به آماده سازی محل سخنرانی آیت الله رییسی هستند.

غلامی ادامه داد: وضعیت شهرستان کبودراهنگ و جنب و جوش و نشاط ایجاد شده در شهر بیانگر استقبال پررنگ از رییس جمهور مردمی دولت سیزدهم در این شهرستان است.

وی بیان کرد: علاوه بر استقبال بی نظیر از رییس جمهور، مردم این شهرستان مطالباتی از دولت مردمی دارند که درخواست های آنها با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در شهرستان کبودراهنگ، رسیدگی می شود.

شناسه خبر 58223