شناسه خبر:58184
1401/5/5 10:27:40

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت: پروژه آب‌رسانی دائم و پایدار به همدان، مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه در سفر هیئت دولت به همدان است که امیدواریم با دستور رئیس‌جمهور پروژه سرعت بگیرد.

محمدعلی محمدی روز گذشته با تأکید بر اینکه قطعاً سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان یکی از سفرهای ویژه و منحصربه‌فرد است، اظهار کرد: این سفر حتماً ره‌آوردهای خوبی برای استان خواهد داشت.

وی بیان کرد: تاکنون جلسات و رایزنی‌های زیادی برای بهره‌مندی از برکات سفر صورت گرفته است که می‌تواند راهگشای مسائل بوده و اهداف مهمی را برای استان و شهرستان همدان به ارمغان بیاورد.

فرماندار همدان یکی از پروژه‌های مهم و مورد توجه در سفر هیئت دولت را تأمین آب شرب پایدار و دائم برای همدان دانست و گفت: عملیات اجرایی پروژه آب‌رسانی دائم به همدان حدود چند ماه است که شروع شده، درحالی که 18 سال بلاتکلیف مانده بود.

محمدی اضافه کرد: با توجه به وضعیت کنونی آب همدان، پروژه آب اهمیت زیادی دارد و قطعاً با حضور رئیس‌جمهور و دستوری که برای تسریع در اجرای آن خواهند داشت، هرچه زودتر محقق می‌شود.

وی یادآور شد: پروژه‌های دیگری هم وجود دارد که ازجمله آن‌ها تأمین اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و تسهیلات برای واحدهای تولیدی است که اگر در سفر رئیس‌جمهور محقق شود، تأثیرات خود را در مباحث مختلف ازجمله کسب‌وکار و زیرساخت‌های استان خواهد گذاشت.

فرماندار همدان در پایان عنوان کرد: کنارگذر غربی همدان نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که اگر در این سفر تأمین اعتبار شود، در برون‌رفت از ترافیک و مسائل جاده‌ای تأثیرگذار است.

شناسه خبر 58184