شناسه خبر:58150
1401/5/4 08:54:38

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف دو دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 730 میلیون ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی‌اکبر عیسی‌آبادی» در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: به‌منظور برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در هنگام کنترل خودورهای عبوری، موفق به شناسایی و توقیف دو دستگاه خودروی سواری شوتی در محورهای مواصلاتی این شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه خودروهای مذکور از یکی از استان‌های جنوبی به مرکز کشور در حرکت بودند، عنوان کرد: در بازرسی از این خودروهای توقیفی هفت دستگاه کولر گازی و 46 هزار و 392 بسته غذای حیوانات خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به تعیین ارزش دو میلیارد و 730 میلیون ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، افزود: دو متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

شناسه خبر 58150