شناسه خبر:58050
1401/5/2 08:56:06

سپهرغرب، گروه خبر: علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان با صدور حکمی مدیرعامل شرکت گاز استان را به عضویت در هیئت‌امنا و هیئت‌مدیره موزه دفاع مقدس درآورد.

به گزارش روز شنبه سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان، استاندار همدان در این حکم «محمدصادق محبی‌نظر»، مدیرعامل شرکت گاز استان را به عضویت هیئت‌امنا و هیئت‌مدیره موزه دفاع مقدس درآورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، شهردار همدان، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع)، فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه، فرمانده تیپ 316 زرهی ارتش و مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دیگر اعضای هیئت‌مدیره موزه دفاع مقدس همدان هستند.

باغ‌موزه همدان دارای بخش‌های مختلفی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس، موزه‌های جنگ و دفاع و همچنین مزار مطهر تعدادی شهدای گمنام است.

ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس همدان در سال 1376 به همت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و با پیگیری‌های سردار شهید حاج‌حسین همدانی آغاز شد و اکنون همچون نگین گردشگری مذهبی- فرهنگی در کشور می‌درخشد که سالانه پذیرای بیش از هزاران نفر از زائرین و شرکت‌کنندگان در اردوهای راهیان نور است.

در این موزه اسناد و وصیتنامه‌های شهدای گران‌قدر پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم جمع‌آوری و به عرصه نمایش گذاشته شده است.

شناسه خبر 58050