شناسه خبر:57819
1401/4/28 08:36:43

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار نهاوند گفت: پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای در شهرستان وجود دارد که رها شده‌اند و این‌ها به خاطر عدم مدیریت مدیران است.

ضرغام احمدوند یک‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند اظهار کرد: متأسفانه پروژه‌های نیمه‌کاره‌ای در سطح شهرستان وجود دارد که با 80 درصد پیشرفت فیزیکی متوقف و رها شده‌اند.

وی تصریح کرد: این پروژه‌های نیمه‌کاره رهاشده با پیشرفت فیزیکی بالا در جلوی چشممان دارند از بین می‌روند و فرسوده می‌شوند و حتی مصالح تعدادی از این پروژه‌ها سرقت هم می‌شود.

احمدوند افزود: وقتی از مسئول ادارات متولی این پروژه‌ها علت را جویا می‌شویم، می‌گویند این پروژه‌ها آن موقع کارشناسی نشده بودند! درصورتی که باید بگوییم متأسفانه این پروژه‌های نیمه‌کاره رهاشده را به‌خاطر عدم مدیریت مدیران شاهد هستیم.

فرماندار نهاوند ادامه داد: عقد اخوت با هیچ مدیری نبسته‌ایم و هر مدیری در شهرستان مسئولیتش را به‌درستی انجام ندهد، برخورد قاطع می‌کنیم و اهل مماشات نیستیم.

وی تأکید کرد: هر مدیری که وظایف خودش را نمی‌داند و یا وظایفش را به‌خوبی انجام نمی‌دهد، باید مسئولیتش را زمین بگذارد و کنار برود.

احمدوند خاطرنشان کرد: بعضی از ادارات شهرستان با کمبود نیرو مواجه هستند و در گذشته که باید جذب نیرو می‌کردند، نکردند و الان کمبود نیرو را بهانه می‌کنند و می‌خواهند عدم مدیریت خود را با کمبود نیرو توجیه کنند، اما این زیبنده مدیران ما نیست.

وی به کشف شبکه ارتشا در یکی از ادارات اقتصادی نهاوند اشاره کرد و گفت: در همه موضوعات بر عملکرد مدیران نظارت دقیق داریم و با مدیران متخلف برخورد جدی و قاطع خواهیم کرد.

شناسه خبر 57819