شناسه خبر:57730
1401/4/25 08:40:03

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار ایلام‌ خواستار حضور میدانی مناطق آزاد در مراسم اربعین در استان ایلام شد و گفت: مناطق آزاد قشم و کیش به‌عنوان معین در اربعین استان تعیین شدند تا در ساخت زیرساخت‌ها و تجهیزات و امکانات لازم کمک و مساعدت داشته باشند.

حسن بهرام‌نیا در تداوم پیگیری‌ خواسته‌ها و مطالبات مردم استان در مرکز و در نشست ستاد مرکزی هماهنگی اربعین حسینی (ع) در مناطق آزاد که به میزبانی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با حضور سردار سعید محمد و مجموعه اعضاء برگزار شد، خواستار استفاده از ظرفیت مناطق آزاد در کمک و مساعدت به اربعین استان ایلام برای ایجاد زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم شد.

وی اظهار کرد: در اربعین امسال به علت اشتیاق بالای مردم بعد از دو سال وقفه برای حضور در این مراسم معنوی و همچنین به خاطر فصل گرما نیازمند اهتمام ویژه برای تجهیز امکانات خدماتی، رفاهی، غذایی، بهداشتی و سرمایشی ( برای ایجاد آب سردکن، سایه بان و...) زائران هستیم.

وی ادامه داد: اربعین امسال در فصل گرما برگزار می‌شود و به همین خاطر برای رفاه حال زوار در مسیر‌های مهم اربعین استان ایستگاه‌هایی برای خدمات‌دهی به زوار ایجاد شده است که نیازمند تجهیز امکانات ازجمله سایه بان و وسایل خنگ‌کننده هستیم و لازم است این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست سردار سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور ضمن اعلام آمادگی مناطق آزاد برای پشتیبانی و خدمات‌دهی به زوار در اربعین امسال با درخواست استاندار ایلام مبنی بر تعیین شدن مناطق آزاد قشم و کیش به‌عنوان معین استان ایلام در اربعین پیش رو موافقت کرد.

شناسه خبر 57730