شناسه خبر:57312
1401/4/12 08:44:06
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان:

شهرداری خلأ هماهنگی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در شهرداری خلأ هماهنگی در حوزه سرمایه‌گذاری داریم، گفت: شهردار یکی از معاونین خود را به‌منظور حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری، مسئول پیگیری پنجره واحد سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید در جلسه مشترک کمیسیون برنامه بودجه و کمیته سرمایه‌گذاری با بیان اینکه در شهرداری خلأ هماهنگی در حوزه سرمایه‌گذاری داریم، اظهار کرد: شهردار یکی از معاونین خود را به‌منظور حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری، مسئول پیگیری پنجره واحد سرمایه‌گذاری کند.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد حوزه سرمایه‌گذاری در شهرداری با یک مدیریت واحد پیش نمی‌رود، گفت: عملکرد شهرداری در حوزه سرمایه‌گذاری برای شورا و کمیسیون برنامه بودجه رضایت‌بخش نیست.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با انتقاد از عدم اقدام مطلوب شهرداری درخصوص قانطور، یادآور شد: اهالی قانطور چه گناهی کرده‌اند که باید دود اتوبوس‌ها را تحمل کنند و شهرداری باید سریعاً نسبت به تأمین و انتقال پایانه خواب اتوبوس‌ها به خارج از محدوده شهری اقدام لازم را انجام دهد.

کاوسی‌امید خواستار تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر شرکت عمران مسکن‌سازان غرب شد و تصریح کرد: اگر شورا به‌عنوان سیاست‌گذار و ناظر و شهرداری به‌عنوان مجری درخصوص تعیین تکلیف سرمایه به‌خواب‌رفته شهرداری اقدام نکند، تضییع حقوق مردم است.

شناسه خبر 57312