شناسه خبر:56928
1401/4/2 08:42:33

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار ایلام گفت: خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر عدم استقبال از سرمایه‌گذار احداث شهربازی در ایلام مورد تأیید نیست و کذب است.

بابک محمدی‌آوندی روز چهارشنبه اظهار کرد: شهرداری ایلام آماده پذیرش و همکاری با همه سرمایه‌گذاران بومی و غیر بومی بخش خصوصی است.

وی در مورد خبر منتشره در فضای مجازی توضیح داد: طی روزهای اخیر با فردی که مدعی سرمایه‌گذاری برای ایجاد شهربازی در یکی از مناطق تفریحی و گردشگری شهر ایلام بود، صحبت‌هایی انجام گرفت.

محمدی‌آوندی ادامه داد: اما هنگامی که بازدید از کارگاه محل فعالیت فرد نامبرده شد، وی فاقد کارگاه و تجهیزات مورد نیاز بود.

شهردار ایلام یادآور شد: سرمایه‌گذاری دارای شاخصه‌هایی است که براساس آن‌ها برای همکاری با سرمایه‌گذاران تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود.

وی تأکید کرد: شهرداری ایلام از همه افراد مایل به سرمایه‌گذاری که توان ایجاد طرح‌های مختلفی چون عمرانی، رفاهی و تفریحی دارند، استقبال می‌کند.

خبری در رسانه‌های مجازی ایلام منتشر شد که سرمایه‌گذاری برای ایجاد شهربازی در بام ایلام با شهردار مذاکره کرده و با جواب منفی و برخورد سرد شهردار مواجه شده و از نتیجه‌بخشی طرح خود در ایلام مأیوس می‌شود و اجرای آن را در یکی از شهرهای استان خوزستان پیگیری می‌کند.

شناسه خبر 56928