شناسه خبر:56889
1401/4/1 08:54:38

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: نمایشگاه محصولات تولیدی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در راستای تعامل با تجار عراقی برگزار شد.

موسی حاتمی روز سه شنبه اظهار کرد: طی سفر دو روزه هیئت تجاری، اقتصادی استان دیاله عراق به ایلام این نمایشگاه در راستای تعامل و برقراری ارتباط با تجار عراقی و با هدف توسعه بازار واحدهای صنعتی، آشنایی صنایع کوچک با یکدیگر، معرفی محصولات و برندهای صنایع کوچک و حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی برگزار شد.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط میان تجار عراقی و صنعتگران، شناسایی شرکت‌های معتبر بومی استان و ارائه آخرین توانمندی‌های واحدهای تولیدی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام ادامه داد: 30 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان محصولات خود را برای بازدید در این نمایشگاه ارائه کردند.

لازم به ذکر است، رایزن بازرگانی ایران در عراق، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام، رئیس صنعت و معدن و رئیس اتاق بازرگانی استان دیاله عراق و تجار عراقی و برخی دیگر از مسئولان از نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک استان که به مدت دو روز در محل سالن نمایشگاه‌های هتل زاگرس ایلام برگزار شد، دیدن کردند.

شناسه خبر 56889