شناسه خبر:56393
1401/3/21 09:32:27

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سیروان از اجرای مراحل پایانی پروژه راهسازی چشمه چاهی- سفیدخانی خبر داد و گفت: این مسیر ارتباطی در آینده نزدیک تکمیل و زیر بار ترافیک می‌رود.

علیرضا رئیسی روز پنج شنبه در بازدید از جاده چشمه چاهی سیروان با بیان اینکه با افتتاح این محور، هشت کیلومتر این شهرستان را به مرکز استان نزدیک‌تر می‌کند، اظهار کرد: این پروژه سال‌های سال است که به مردم قول افتتاح آن را داده‌اند ولی همچنان تکمیل نشده است.

وی با اشاره به اینکه می‌بایست اداره کل راه و شهرسازی استان هرچه سریعتر این پروژه مهم و حیاتی را تکمیل کند، افزود: در حال حاضر به‌دلیل تکمیل نشدن محور قاضی‌خان به بدره، محور ارتباطی سیروان به ایلام، جاده حمیل به چرداول و غیره این شهرستان در بن‌بست جغرافیایی قرار دارد و تکمیل چنین محورهایی از نیازهای اصلی منطقه است.

فرماندار سیروان از مراحل پایانی پروژه راهسازی چشمه چاهی_ سفیدخانی خبر داد و تصریح کرد: این پروژه هم‌اکنون در مرحله بیس قرار دارد و در آینده نزدیک زیر بار ترافیک می‌رود.

رئیسی با اشاره به اینکه استاندار ایلام برای اجرایی شدن این پروژه تأکید ویژه‌ای داشته، اظهار کرد: احداث این پروژه هفت کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از هشت کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می‌کند و تلاش می‌شود در آینده نزدیک این طرح به بهره‌برداری برسد.

شناسه خبر 56393