شناسه خبر:56134
1401/3/12 09:55:23

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: دهه کرامت فرصتی فرهنگی در زمینه معرفی الگوهای موفق تربیتی، رفتاری و راهبردهای هدفمند زندگی متعالی در حوزه تربیت و سلامت اجتماعی است.

حجت‌الاسلام «محمدهادی نظیری» روز چهارشنبه با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) از جایگاه والای دختر در سوره کوثر یاد کرد و حجاب و عفاف را عامل مهمی برای حفظ جایگاه دختر در جامعه دانست.

به گفته وی تبلیغات مسموم و تهاجم فرهنگی گسترده‌ای که با هدف نابودی باورهای دینی و فرهنگی از سوی دشمنان صورت می‌گیرد و منجر به ایجاد گسل فرهنگی بین نسلی شده است نیازمند فرهنگسازی بر اساس شرایط موجود جامعه با تکیه بر آموزه‌های دینی و سیره اهل بیت (ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشن‌های "ماه دخت" در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سطح استان همدان اظهار داشت: مراسم مولودیه خوانی و سخنرانی در زمینه آموزش مهارت‌های زندگی به دختران در این آیین پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام نظیری افزود: همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختر جشن دخترانه «ماه دخت» ویژه دختران 12 تا 35 سال در سطح استان همدان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن دخترانه ماه دخت در شهر همدان ساعت 15 تا 18 روز پنجشنبه 12 خردادماه در باشگاه معلمان این شهر با اجرای مسابقه و قرعه کشی کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برگزار می‌شود.

شناسه خبر 56134