شناسه خبر:55878
1401/3/7 09:02:16

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از روز شنبه بارش باران را در استان خواهیم داشت.

محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه از روز شنبه بارش‌های پراکنده باران را در استان خواهیم داشت، تصریح کرد: وضعیت بارش در نقاط شمالی استان بهتر خواهد بود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش‌های پراکنده تا روز یکشنبه نقاط مختلف استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، عنوان کرد: از روز دوشنبه هم به‌تدریج افزایش دما را خواهیم داشت.

باقری‌شکیب با بیان اینکه امشب دماهای کمینه استان یک تا دو درجه خنک‌تر می‌شود، گفت: در شبانه‌روز چهارشنبه گذشته اسدآباد با حداکثر دمای 26 درجه و گل‌تپه با حداقل دمای 6 درجه سانتی‌گراد، به‌ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته (چهارشنبه) دمای هوای شهرستان همدان بین 25 و 7 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، اظهار کرد: پنجشنبه‌شب حداقل دمای همدان به پنج درجه رسید.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وجود پدیده گردوغبار در استان اشاره کرد و افزود: در رابطه با مقدار گردوغبار وضعیت بهتر می‌شود.

باقری‌شکیب گفت: متأسفانه از روز سه‌شنبه هفته آینده احتمالاً یک موج گردوغبار وارد استان می‌شود که جزئیات آن در روزهای آینده به اطلاع‌رسانی می‌رسد.

شناسه خبر 55878