شناسه خبر:55519
1401/3/1 08:58:41

سپهرغرب، گروه خبر: معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان همدان با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان حوزه آب دانشکده کشاورزی، از همفکری‌ها به‌منظور ارتقای تعامل میان شرکت آب و فاضلاب استان و دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، محمد صادقی‌مهر ضمن اشاره به تشکیل جلسه بررسی راهکارها و پتانسیل‌های موجود به‌منظور ارتقای ارتباط دانشگاه و شرکت آب و فاضلاب، گفت: این جلسه با محوریت شعار سال و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت متخصصان حوزه آب دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا همدان برگزار شد.

وی افزود: بر همین اساس مقرر شد از کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان در راستای مشارکت در تدوین پروپوزال‌های دانشجویان مقطع ارشد و دکتری و حضور در جلسات دفاع دعوت شود.

صادقی‌مهر با تأکید بر اینکه برگزاری جلسات مستمر هم‌اندیشی فی‌مابین صنعت و دانشگاه از الزامات است، گفت: در این جلسه از همکاری و مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان همدان با مجموعه توانمند حوزه آب دانشگاه بوعلی‌سینا تقدیر و تشکر به‌عمل آمد و مقرر شد این همکاری به شکل مستمر در راستای کاهش تنش‌های آبی و استفاده از راهکار‌های علمی در دستور کار کمیته تحقیقات قرار گیرد.

شناسه خبر 55519