شناسه خبر:55506
1401/2/31 08:55:02

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر امور سینمایی مؤسسه بهمن سبز همدان گفت: پردیس سینمایی با ظرفیت 460 صندلی میزبان سینمادوستان است و آمادگی اکران فیلم‌های خارجی و هنر و تجربه را نیز دارد.

سعید شرفی با بیان اینکه با کاهش ابتلا به کرونا و افتتاح پردیس سینمایی استقبال مردم از سینماها بیشتر شده است، اظهار کرد: درحال حاضر چهار سالن پردیس سینمایی مهر قدس با ظرفیت 460 صندلی پذیرای تماشاگران فیلم‌های سینمایی است.

وی ادامه داد: با ظرفیت ایجادشده در پردیس سینمایی، اکنون هفت فیلم‌ سینمایی درحال اکران است، اما درصورت صدور مجوز اکران فیلم‌های هنر و تجربه و حتی فیلم‌های خارجی، می‌توان اکران آن‌ها را نیز در برنامه قرار داد.

مدیر امور سینمایی مؤسسه بهمن سبز همدان عنوان کرد: این‌روزها سینمادوستان همدانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این فضای فرهنگی بیشتر استفاده می‌کنند که افزایش چشمگیری نسبت به سال قبل دارد.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن اکران‌های پردیس سینمایی مهر قدس فیلم‌ها هم‌زمان با تهران اکران می‌شود، خاطرنشان کرد: «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی و «چند می‌گیری گریه کنی 2» به کارگردانی علی توکل‌نیا از دیروز در سینماهای سراسر کشور و همچنین همدان اکران می‌شود.

هم‌اکنون در پردیس سینمایی مهر قدس فیلم‌های «انفرادی»، «مجبوریم»، «چند میگیری گریه کنی»، «موقعیت مهدی»، «مغز استخوان»، «لامینور»، «سگ‌بند» و «گل به خودی» اکران می‌شود و در سینما فلسطین نیز فیلم‌های «روز صفر»، «سگ‌بند»، «چند میگیری گریه کنی»، «لامینور»، «موقعیت مهدی» و «گل به خودی» به نمایش درمی‌‌آید.

شناسه خبر 55506