شناسه خبر:55463
1401/2/28 09:44:34

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار آبدانان گفت: به سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که در این شهرستان سرمایه‌گذاری کنند، به دور از هرگونه بروکراسی اداری و تشریفات زمین مورد نیاز و تسهیلات ارزان قیمت واگذار می‌شود.

یدالله حاتمی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: اراضی ملی با موقعیت مناسب، آب مورد نیاز صنایع، جاده‌های دسترسی و زیرساخت‌های اساسی برای سرمایه‌گذاران و صنعتگران داخل و خارج از استان در این شهرستان مهیاست و کلیه نهادهای متولی به دور از هرگونه پیچ وخم‌های اداری نهایت مساعدت و همکاری را با متقاضیان و سرمایه‌گذاران خواهند کرد.

وی از پیگیری و عملیاتی کردن طرح کارخانه سیمان در بخش کلات مورموری خبر داد و افزود: مکان‌یابی لازم و معاینه حضوری و کارشناسی از محل معدن مورد بحث انجام شده که پس از طی مراحل قانونی و حضور سرمایه‌گذار در منطقه مجوز احداث و توافق‌های اصولی از طریق متولیان ذی‌ربط در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر خواهد شد.

فرماندار آبدانان معارضان ملکی را مهم‌ترین موانع توسعه دانست و تأکید کرد: مدیریت ساخت سد ورگر از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت نیرو منتقل و مقدمات اخذ ماده 23 آن نیز انجام شده است و به زودی مرحله طراحی و مطالعات فنی این طرح آبی با اعتبار 90 میلیارد ریال شروع می‌شود.

حاتمی نحوه اصلاح و توسعه طرح ورودی شرقی شهر آبدانان را ناقص و غیر کارشناسی عنوان کرد و یادآور شد: 110 میلیارد تومان امسال برای بهسازی شبکه‌های آبرسانی و آغاز طرح فاضلاب شهری آبدانان از محل اعتبارهای ملی هزینه می‌شود.

وی خبرنگاران را بازوان دولت و فریاد رسای مردم توصیف کرد و اضافه کرد: شایسته است اصحاب رسانه ضمن انعکاس صادقانه مشکلات مردم و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با هدایت افکار عمومی و مشاوره کارشناسانه به مدیران اجرایی رسالت شرعی و اجتماعی خود را به نحو مطلوب ایفا کنند.

شناسه خبر 55463