شناسه خبر:55140
1401/2/20 09:20:15

سپهرغرب، گروه خبر: معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از راه‌اندازی مرکز ناباروری در اسدآباد خبر داد و گفت: به زودی مشکل سونوگرافی بیمارستان قائم (عج) حل می‌شود.

سجاد حیدری از راه‌اندازی مرکز ناباروری در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: ایجاد مرکز نابارورى در اولویــت قرار گرفته و در حال حاضر فضاى قابل استفاده در بیمارستان داریم که با خرید تجهیـزات مورد نیاز این مرکز می‌تواند خدمات ارائه دهد.

وی بیان کرد: امروزه و با پیشرفت‌های علم مرتبط با سلامت بارورى در جهان و ایران، می‌توان از بروز بسیارى از بیمارى‌ها و اختلالات جلوگیرى کرد و ایجاد مرکز ناباروری یکی از ضروریات است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پاسخ به گلایه‌هایی در خصوص نوبت‌دهى طولانى مرکز سـونوگرافى گفت: طی چند هفته آینده این مشکل رفع خواهد شد که در حال مذاکره با پزشکانی هستیم تا مطالبه به حق همشهریان محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس جمعیت اسدآباد باید دو متخصص زنان در این شهرستان فعالیت می‌کرد که خوشبختانه در حال حاضر چهار پزشک در بیمارستان قائم(عج) فعالیت دارند.

حیدری گفت: هزینه‌ها در مرکز نابارورى بر اســاس پوشش بیمه‌هاست و به نرخ دولتى محاسبه می‌شود و قطعا با افتتاح این مرکز از لحاظ هزینه و ایاب و ذهاب به نفع بیماران خواهد بود.

شناسه خبر 55140