شناسه خبر:55109
1401/2/19 10:02:16
سرمربی تیم گلبال در همدان:

میزبانی همدان در سطح بسیار مطلوب است

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی گلبال مردان کشورمان با ابراز رضایت از اردوی آماده‌سازی همدان گفت: تیم ملی کشورمان در مقایسه با دوره گذشته بازی‌های پاراآسیایی 70 درصد تغییر کرده و سه ورزشکار باتجربه خود را بنا به دلایلی در اختیار نداریم.

مهدی نباتی در حاشیه اردوی تیم ملی در همدان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: تیم ملی دارای شرایط ایده آل و خوبی است و از روند آماده‌سازی تیم هم راضی هستم.

وی افزود: تیم ملی کشورمان در مقایسه با دوره گذشته بازی‌های پاراآسیایی 70 درصد تغییر کرده و سه ورزشکار باتجربه خود را بنا به دلایلی در اختیار نداریم و از جوانان مستعد دعوت کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا به شرایط ایده آل برسند.

نباتی خاطرنشان کرد: تاکنون 6 دوره اردوی آماده‌سازی را برگزار کرده‌ایم و در حال حاضر 9 ورزشکار را دعوت کرده‌ایم تا به حد آمادگی برسانیم.

وی افزود: 6 ورزشکار از مجموع نفرات دعوت شده برای 5 اردوی دیگر انتخاب می‌شوند تا با بهترین شرایط در مسابقات آسیایی شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی گلبال کشور با ابراز رضایت از اردوی آماده‌سازی همدان گفت: میزبانی مسابقات همدان در سطح بسیار مطلوب است.

گفتنی است ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی گلبال زنان و مردان در دو سالن ورزشی و به صورت مجزا در همدان برگزار شده است.

 

شناسه خبر 55109