شناسه خبر:54932
1401/2/15 10:14:12

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار گفت: فاز نخست بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان حداکثر تا پایان خرداد باید به بهره‌برداری برسد.

حسن بهرام‌نیا در بازدید از بیمارستان 376 تختخوابی شهر ایلام با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تأخیر سه هفته‌ای برای امضا و انعقاد قرارداد با آب و فاضلاب استان برای تکمیل بیمارستان اظهارکرد: این بیمارستان یکی از طرح‌های استان محسوب می‌شود و تدخیر چند باره در تکمیل این پروژه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. فاز نخست بیمارستان 376 تخختوابی تا پایان خرداد باید افتتاح شود.

وی با بیان اینکه مشکل مالی برای تکمیل فاز نخست بیمارستان 376 تختخوابی ایلام وجود ندارد، تأکید کرد: چنانچه فاز نخست طبق زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد برای تکمیل دیگر فازها متناسب با نیاز تلاش خواهیم کرد.

استاندار ایلام اضافه کرد: به علت آتش‌سوزی و دیگر مشکلات ازجمله نبود تجهیزات افتتاح این مجموعه به تأخیر افتاد و تلاش داریم در اسرع وقت و حداکثر تا پایان خرداد فاز نخست این مجموعه به بهره‌برداری برسد.

بهرام‌نیا یادآور شد: طی بازدیدی که از روند کار انجام شد مقرر شد مابقی فازهای این مجموعه متناسب با اعتبارات و نیروهای مورد نیاز به بهره‌برداری برسد.

شناسه خبر 54932