شناسه خبر:54762
1401/2/8 09:13:44

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس حوزه هنری استان همدان گفت: عصر شعر با محوریت روز قدس و رونمایی از کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم» به همراه ورکشاپ‌های هنری متنوع، پنجشنبه هشت اردیبهشت‌ماه در پردیس سینمایی مهر قدس برگزار می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان همدان، محمدمهدی سمواتیان با بیان اینکه برنامه عصر شعر با حضور شاعران برتر و دغدغه‌مند استان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در این عصر شعر که با حضور بیش از 30 شاعر برگزار می‌شود، اشعاری با موضوعات قدس، فلسطین، ایران هسته‌ای، روایت فتح و امام حسن (ع) قرائت خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم» شامل رباعیاتی از 37 شاعر استان همدان است، گفت: این مجموعه شامل گزیده‌ای از رباعیات شاعران متولد 1357 به بعد استان همدان است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان و با کوشش حجت یحیوی جمع‌آوری شده است که پنجشنبه هشت اردیبشهت‌ماه سال جاری در برنامه عصر شعر رونمایی می‌شود.

وی کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم» را شصت‌ونهمین اثر مکتوب و هفتمین مجموعه شعر حوزه هنری استان اعلام کرد و افزود: این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر در تیراژ یک‌هزار و 250 نسخه و 106 صفحه روانه بازار کتاب شده است.

رئیس حوزه هنری استان همدان تعامل هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری را الهام‌بخش یکدیگر دانست و تصریح کرد: در این برنامه ورکشاپ‌های هنری در رشته‌های خوشنویسی، تذهیب و نقاشی نیز برگزار و از آثار تولیدی در این برنامه، نمایشگاهی نیز برپا خواهد شد.

 

شناسه خبر 54762