شناسه خبر:54650
1401/2/6 09:27:21

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از ترخیص ویژه خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی همدان تا عید فطر خبر داد.

علی فکری از ترخیص ویژه موتورسیکلت و خودروهای توقیفی خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای ابلاغیه‌های صادره و دستور و تدابیر هیئت‌رئیسه ناجا و به‌مناسبت گرامیداشت عید فطر موتورسیکلت‌ها و خودروهای توقیفی در پارکینگ‌های استان از امروز به مدت یک هفته تا روز عید فطر با درنظر گرفتن تخفیف ویژه و شرایط آسان در ارائه مدارک ترخیص خواهند شد.

وی با بیان اینکه در ترخیص این وسایل نقلیه نیاز به ارائه گواهینامه و بیمه نیست، افزود: اگر افراد سند خودرو هم ندارند و به‌صورت قولنامه است، می‌توانند آن را ارائه و خودروهای خود را ترخیص کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تأکید کرد: در ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی حتی ارائه برگه پارکینگ توقیف خودرو نیز که به‌نام فرد ثبت شده اما سند به نام او نیست، قابل پذیرش است.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از خودروها قبلاً ترخیص شدند و تعدادی نیز باقی ماندند، عنوان کرد: متقاضیانی که خودرو یا موتورسیکلت آن‌ها در پارکینگ‌ها توقیف است، به مدت یک هفته می‌توانند برای پیگیری ترخیص وسایل نقلیه خود به مراجع توقیف‌کننده مراجعه کنند.

شناسه خبر 54650