شناسه خبر:54529
1401/2/1 10:15:10

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت سیزدهم برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مرز دارد، لذا انتطار داریم در سایه ساماندهی و مدیریت بهتر مرز بتوانیم گام‌های مهمی برای خدمت به مردم ساکن در استان برداریم.

مهدی رمضانی در جریان بازدید از بازارچه مرزی مله‌خورد این شهرستان اظهار کرد: وجود مرز در استان کردستان مهمترین ظرفیت برای توسعه به شمار می‌رود و به همین دلیل باید از این امکان به خوبی استفاده شود.

وی مرزی بودن شهرستان سروآباد را یک مزیت خوب برای این شهرستان عنوان کرد و افزود: باید از این امکان و ظرفیت در راستای توسعه شهرستان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه دولت سیزدهم برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مرز دارد، یادآور شد: انتطار داریم در سایه ساماندهی و مدیریت بهتر مرز بتوانیم گام‌های مهمی برای خدمت به مردم ساکن در استان برداریم.

وی در واکنش به درخواست‌های صورت گرفته از سوی فعالان شاغل در بازارچه مرزی مله‌خورد سروآباد، گفت: در اولین فرصت و با حضور سرپرست فرمانداری سروآباد مسائل و مشکلات این بازارچه بررسی شده و برای رفع آنها تلاش می‌شود.

در جریان این بازدید، معاون استاندار کردستان با شماری از افراد شاغل و فعال در بازارچه مرزی مله‌خورد گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

 

شناسه خبر 54529