شناسه خبر:54393
1401/1/29 09:52:10
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج:

مسیر رفت بلوار 36 متری میدان «لیلاخ» سنندج مسدود شد

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج گفت: مسیر رفت بلوار 36 متری اتصال میدان لیلاخ به سمت تقاطع غیر همسطح سنجرخان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

میلاد زمانه‌پور اظهار کرد: با توجه به اجرای عملیات تکمیل بلوار 36 متری اتصال میدان «لیلاخ» به تقاطع غیر همسطح «سنجرخان» مسیر رفت این بلوار تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی افزود: یکی از طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در شهر سنندج، تکمیل بلوار 36 متری اتصال میدان لیلاخ در بلوار ساحلی به تقاطع غیر همسطح سنجرخان است که این بلوار با طول هزار و 800 متر و عرض 36 متر شامل دو لاین سواره رو 10 و نیم متری است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: به دلیل مشکل معارض حدود 400 متر طول این بلوار از سمت لاین رفت به سمت تقاطع غیر همسطح سنجرخان در سال گذشته تکمیل نشده بود.

زمانه‌پور اظهار کرد: یکی از اقدامات این دوره شهرداری توافق با مالک برای رفع معارض بود که در آبان ماه این توافق حاصل ولی به دلیل مساعد نبودن هوا عملیات تکمیل این طرح به امسال موکول شد.

وی افزود: در راستای تکمیل این طرح عمرانی عملیاتی نظیر احداث دیوار حائل به طول 80 متر و ارتفاع چهار متر و عملیات راکفیل، خاکریزی، جدول‌گذاری، اساس، آسفالت و نصب تیر روشنایی، مسیر رفت از سمت میدان لیلاخ به تقاطع غیر همسطح سنجرخان تا اطلاع ثانوی مسدود است و شهروندان می‌توانند از مسیر بلوار ساحلی به سمت لاین کند رو جلوی میدان بار تردد کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان اردیبهشت ماه جاری این مسیر دوباره بازگشایی شود و مشکلات ترافیکی این محور کاهش یابد.

 

شناسه خبر 54393