شناسه خبر:54333
1401/1/28 09:50:49
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

12 کیلومتر نیوجرسی در جاده‌های ایلام نصب شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام از نصب 12 کیلومتر حفاظ بتنی (نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته خبر داد.

نورالله دلخواه افزود: سال گذشته با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای بیش از 12 کیلومتر حفاظ بتنی در راه‌های مواصلاتی استان نصب شده است.

وی افزود: راه‌های ارتباطی این استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌های درون‌استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل‌و‌نقل جاده‌ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام از شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان با همکاری پلیس راه استان ایلام در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن‌سازی کنیم.

دلخواه، شانه‌سازی، لکه‌گیری، خط‌کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی را از دیگر اقدامات زودبازده این دستگاه اجرایی عنوان و گفت: 6 هزار و 180 عدد نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و شناسایی تجاوز به حریم 138 عدد از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام در سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت (سال گذشته) یک هزار و 650 کیلومتر خط کشی، نگهداری 174 چراغ چشمک‌زن، 2.5 کیلومتر نصب و تعمیرات گاردریل و بیش از 736 هزار مترمربع آزادسازی حریم انجام شده است.

 

شناسه خبر 54333