شناسه خبر:54263
1401/1/27 09:35:07

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از تشکیل انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان و اعلام آمادگی 64 شرکت دانش‌بنیان برای عضویت در این انجمن‌ها خبر داد.

مختار احمدی سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص صدور مجوزهای الکترونیکی در بخش مشاغل خانگی، اظهار کرد: سال گذشته 2 هزار و 962 مجوز به صورت الکترونیکی توسط این اداره کل صادر شده است.

وی با اشاره به ایجاد یک‌هزار و 466 طرح مشاغل خانگی (مستقل و پشتیبان) طی سال 1400، گفت: میزان اعتبارات مشاغل خانگی 776 میلیارد ریال بوده که به متقاضیان با کارمزد چهار درصد با بازپرداخت پنج ساله پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی این اداره کل در سال جاری، افزود: تشکیل انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان به عنوان اولین اقدام عملی این اداره کل در راستای تحقق شعار سال با همکاری مرکز رشد پارک علم و فناوری استان و انجمن صنفی کارفرمایان و خانه صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.

وی از اعلام آمادگی 64 شرکت دانش‌بنیان برای عضویت در این انجمن خبر داد و افزود: در انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل‌گری و شتاب بخشی به رشد کسب و کارهای دانش محور و همچنین موضوعات تخصصی مربوط به اقتصاد دانش بنیان را در انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان پیگیری خواهند کرد.

 

شناسه خبر 54263