شناسه خبر:53981
1401/1/21 09:01:57

سپهرغرب، گروه خبر: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با همکاری خانه شعر و ادب و با هدف استفاده از زبان شعر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تقویت و گسترش روحیه امید و نشاط اجتماعی در جامعه و ترویج و معرفی طنز فاخر، جشنواره ملی شعر طنز را برگزار می‌کند.

به گزارش روز شنبه سپهرغرب به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از انتشار فراخوان این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در محورهای حجاب و عفاف، وجدان کاری، فضای مجازی، حاشیه نشینی، بیکاری، اعتیاد، طلاق، قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی برگزار می‌شود.

احمدرضا احسانی درباره شرایط و مقررات جشنواره توضیح داد و گفت: ارسال آثار در همه قالب‌های شعری و شرکت در جشنواره برای همه رده‌های سنی آزاد است و هر شرکت کننده می‌تواند 2 اثر خود را در قالب فایل ورد به دبیرخانه جشنواره ارسال کند؛ اما آثار ارسالی نباید به جشنواره دیگری ارسال شده باشد.

وی با بیان اینکه از صاحبان سه اثر برگزیده و شایسته تقدیر جشنواره در مراسم اختتامیه تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره به تناسب آثار ارسالی تعداد برگزیدگان را افزایش خواهد داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی شعر طنز را 31 اردیبهشت ماه 1401 اعلام کرد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره 19 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

احسانی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس پستی و یا پست الکترونیک به نشانی m_h_p90@yahoo.com و یا از طریق شماره 09330580309 در فضای مجازی ارسال کنند.

شناسه خبر 53981