شناسه خبر:53805
1401/1/17 09:04:19

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: مشکلات چهار واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و با ارائه نظارت و مصوبات کارشناسی، موانع پیش روی این واحدهای تولیدی رفع و از مشکلات آن‌ها برای ادامه فعالیت در راستای رونق تولید، گره‌گشایی شد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز سه‌شنبه در دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری افزود: برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان، احیای واحدهای راکد و غیر فعال و بازگرداندن آن‌ها با استفاده از ظرفیت‌های موجود به چرخه تولید است.

وی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال در این جلسه دو واحد تولیدی احیا و مشکلات دو واحد تولیدی دیگر نیز رفع شد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: مشکلات این واحدها در حوزه تأمین اجتماعی، محیط‌زیست و آب منطقه‌ای بود که با مساعدت دستگاه‌ها رفع و دو واحد نیز احیا شد و به چرخه تولید برگشت.

استاندار همدان گفت: در راستای تحقق شعار سال باید موانع پیش روی تولیدکنندگان برداشته شود تا بدون هیچ دغدغه‌ای فرآیند تولید در استان ادامه یابد.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: پرونده‌های ارجاعی به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور کارشناسان اقتصادی، تولیدکنندگان، بانک‌ها و نهادهای دولتی مربوطه به‌صورت دقیق بررسی و راهکارهای لازم برای رفع موانع و گره‌گشایی از مشکلات واحدهای تولیدی استان ارائه و در قالب مصوبه ابلاغ و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه برای اجرایی کردن شعار سال در استان طراحی شده است، گفت: 53 واحد فعال دانش‌بنیان و 300 مجموعه فناور در استان، با ارتقا به سمت تولید انبوه سوق داده شوند.

شناسه خبر 53805