شناسه خبر:53567
1400/12/25 09:44:01
به‌مناسبت نوروز در کرمانشاه برگزار می‌شود؛

جشنواره عکس «زیبایی‌های کرمانشاه» در نوروز 1401

سپهرغرب، گروه خبر: به‌مناسبت عید نوروز در کرمانشاه جشنواره عکس «زیبایی‌های کرمانشاه» در نوروز 1401 برگزار می‌شود.

به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز و فصل بهار جشنواره عکس زیبایی‌های کرمانشاه برگزار می‌شود و فراخوان و قوانین جشنواره عکس زیبایی‌های استان کرمانشاه در نوروز به شرح زیر است.

موضوعات جشنواره آیین‌های فرهنگی، مذهبی و جاذبه‌های طبیعی گردشگری استان کرمانشاه بوده و عکس‌ها باید با دوربین حرفه‌ای گرفته شده باشد و عکاس فایل اصلی عکس را نیز داشته باشد و محدوده جغرافیایی عکس‌ها استان کرمانشاه باشد و هر شرکت‌کننده باید حداکثر هشت عکس ارسال کند و نیز هر هنرمند به همراه عکس‌های ارسالی باید یک فایل که در آن خود را معرفی کرده است، به همراه شماره تماس و مشخصات جغرافیایی عکس، ارسال کند.

عکس‌ها باید به شماره تلگرام 09389388899 ارسال شده و با فرمت jpeg در اندازه ضلع کوچک حداقل 2450 پیکسل باشد و عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، حاشیه، تاریخ، والتر مارک، لوگو یا هر نشانه تصویری باشند.

ازنظر دبیرخانه جشنواره ارسال‌کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و هرگونه مسئولیت ناشی از آن و پاسخگویی به پیامدهای حقوقی با ارسال‌کننده اثر است و نیز دبیرخانه جشنواره حق استفاده از عکس‌های پذیرفته‌شده را برای چاپ در کتاب، بروشور، انتشارات، شبکه‌های مجازی و موارد تبلیغاتی با ذکر نام عکاس دارد.

ارسال آثار به معنی پذیرش تمامی مقررات این جشنواره و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی‌نشده با برگزارکننده جشنواره است.

زمان ارسال آثار از 20 اسفندماه سال جاری تا 20 فروردین‌ماه 1401 است و داوری آن در روز دهم اردیبهشت‌ماه سال 1401 انجام می‌شود که 28 اردیبهشت‌ماه 1401 اختتامیه جشنواره به همراه اهدای جوایز است.

به برگزیدگان به‌ترتیب نفر اول 15 میلیون ریال، نفر دوم 10 میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال و 10 نفر شایسته تقدیر هر نفر دو میلیون ریال جایزه داده می‌شود.

شناسه خبر 53567