شناسه خبر:53432
1400/12/22 10:14:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 120 مناقصه بزرگ، متوسط و کوچک برای گازرسانی به مناطق شهری و روستایی ایلام و همچنین امورات خرید اقلام و تجهیزات و انجام تعمیرات و نگهداری شبکه انجام شده است.

عباس شمس‌اللهی افزود: این مناقصات در حوزه خدمات تأمین گاز شهری و روستایی، خدمات بهره‌برداری و نگهداشت شبکه گاز، امور پشتیبانی و همچنین خرید کالاهای پروژه‌ای و پشتیبانی برنامه‌ریزی و انجام شده است.

وی اظهار کرد: ارزش کل مصوبات صادره برای برگزاری مناقصات در سال‌جاری حدود دو هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: شرکت گاز استان ایلام در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) در حوزه معاملات جزء و متوسط به روش اعلان عمومی، بیش از 100 معامله در امورات خرید، تعمیرات، ساخت و غیره واگذار کرده است.

شمس‌اللهی خاطرنشان کرد: این شرکت برای شفاف‌سازی در مناقصات، فرآیند انتخاب پیمانکار و واگذاری پیمان از سامانه الکترونیک دولت (ستاد) و همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات کل کشور با درج آگهی در روزنامه‌های سراسری براساس بخشنامه‌های سازمان مدیریت و بخشنامه درون دستگاهی وزارت نفت جهت تعیین دامنه متناسب‌ترین قیمت استفاده می‌کند.

وی افزود: تلاش می‌شود در سال آینده با تأمین بودجه لازم، مناطق روستایی جامانده فاقد گاز که دارای قابلیت گازرسانی باشند نیز گازدار شوند.

شناسه خبر 53432