شناسه خبر:53145
1400/12/15 09:54:01

سپهرغرب، گروه ورزشی: دعوت سه ورزشکار و مربی کردستانی به اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری رده سنی جوانان کشور، درخشش پینگ‌پنگ‌بازان استان در رقابت‌های تور ایرانی قهرمانی نوجوانان منطقه چهار کشور و کسب نشان نقره توسط کُشتی‌گیر آزادکار کردستانی در رقابت‌های انتخابی جام تختی، عناوین چند خبر کوتاه ورزشی است.

«رامتین زندی» و «بهیاد فرهمندی» به‌عنوان ورزشکار و «سیدامید شیخ‌احمدی» در کسوت مربی سه کردستانی هستند که با دعوت فدراسیون ژیمناستیک به اردوی تیم ملی هنری جوانان کشور فرا خوانده شدند.

این مرحله از اردو طی روزهای 16 تا 23 اسفندماه جاری در سالن ژیمناستیک مجموعه شهید آذرپی در استان تهران برگزار می‌شود.

   درخشش پینگ‌پنگ‌بازان کردستانی در رقابت‌های تور ایرانی قهرمانی نوجوانان

نمایندگان استان کردستان در رقابت‌های تنیس روی میز تور ایرانی قهرمانی نوجوانان منطقه چهار کشور موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

دور دوم مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی نوجوانان پسر منطقه چهار کشور با حضور 21 ورزشکار به نمایندگی از استان‌های ایلام، کردستان و کرمانشاه به میزبانی کرمانشاه و در خانه پینگ‌پنگ این استان برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در پایان این مسابقات ورزشکاران کردستانی شامل پارسا رحیمیان به مقام اول، آرتین حسنی به مقام دوم و آلان شاهویی و پویان نعلی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات دور نهایی تور ایرانی نوجوانان کشور اعزام خواهند شد.

   کُشتی‌گیر آزادکار کردستانی بر سکوی دوم رقابت‌های انتخابی جام تختی ایستاد

«محمدحسین نوروزیان» کُشتی‌گیر کردستانی وزن 79 کیلوگرم در پایان رقابت‌های کُشتی آزاد انتخابی جام تختی در تهران بر سکوی دوم ایستاد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

با اعلام فدراسیون کُشتی، نفرات اول تا سوم این مسابقات در رقابت‌های بین‌المللی کُشتی جام تختی حضور پیدا خواهند کرد.

حدود 64 هزار ورزشکار سازمان‌یافته کردستانی در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

شناسه خبر 53145