شناسه خبر:53029
1400/12/12 09:31:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری «ننله» شهر سنندج 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان افتتاح می‌شود.

حامد جولایی اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی ناحیه منفصل شهری «ننله» یکی از پروژه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان کردستان است که در این راستا عملیات ساخت آن از شهریورماه سال جاری آغاز شد و هم‌اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 900 مترمربع ساخته شده و برای آن تانون 9 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ادامه داد: یکی از مشکلات نواحی منفصل شهری و حاشیه شهرها کمبود فضای ورزشی و تفریحی در این مناطق است که رفع آن می‌تواند نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان جوانان داشته باشد.

جولایی اضافه کرد: دستگاه ورزش و جوانان کردستان با این رویکرد ساخت زمین‌های مینی چمن مصنوعی در این مناطق را که می‌توان در کوتاهترین زمان و با صرف کمترین هزینه در اختیار جوانان قرار داده شود، در دستور کار خود گنجانده است.

وی با اشاره به مشکل کمبود زمین متعلق به اداره کل ورزش و جوانان کردستان در ناحیه منفصل شهری «نایسر» سنندج نیز گفت: ناحیه «نایسر» در حاشیه شهر سنندج از کمبود فضای ورزشی رنج می‌برد و دستگاه ورزش و جوانان کردستان بارها اعلام کرده است که در صورت تأمین زمین مناسب از سوی نهادهای مرتبط دولتی و یا خیرین در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به ساخت، احداث و تجهیز مکان ورزشی در آن خواهد کرد.

شناسه خبر 53029