شناسه خبر:52943
1400/12/9 09:26:43

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل پست بانک ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی توسط این بانک بانک پرداخت شده است.

حاتم سلیمانی اظهار کرد: 83 باجه پست بانک روستایی و 9 شعبه شهری در استان ایلام فعال هستند که کار ارائه خدمات مالی و بانکی را انجام می‌دهند.

وی از فعالیت 10 باجه بانکی در روستاهای شهرستان دهلران خبر داد و افزود: تمامی خدمات بانکی و مالی شامل صدور کارت، انتقال وجه، دریافت و پرداخت، فعال کردن همراه بانک و اینترنت بانک و پایه و کارت به کارت در این باجه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل پست بانک ایلام به 53 دستگاه فعال خودپرداز در روستاهای استان اشاره کرد و یادآور شد: دو هزار و 700 دستگاه کارت‌خوان روستایی نیز فعال است و این باعث می‌شود بخشی از مراجعات مردم برای خدمات بانکی به شهرها کاهش و در جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها مؤثر است.

سلیمانی از آمادگی پست بانک برای راه‌اندازی باجه پست بانک در روستاهای بالای 100 خانوار خبر داد و تأکید کرد: در صورت وجود متقاضی و داشتن ظرفیت برای ایجاد باجه با آن‌ها همکاری می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت 627 میلیارد ریالی تسهیلات سال گذشته در حوزه اشتغال گفت: امسال هم تاکنون 400 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کرده‌ایم.

مدیرکل پست بانک ایلام افزود: همچنین در حوزه تسهیلات ازدواج نیز امسال 100 میلیارد ریال پرداختی داشته‌ایم.

شناسه خبر 52943