شناسه خبر:52895
1400/12/8 09:11:49

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو همدان با بیان اینکه پیگیر نصب دوربین کنترل تخلف در باغ بهشت همدان هستیم، گفت: حل معضل ترافیک آرامستان نیازمند فرهنگ‌سازی است.

گلایه‌های شهروندان نسبت به ترافیک ورودی باغ بهشت و طرح این سؤال که چرا لاین ورودی آرامستان را آسفالت نمی‌کنند تا خیابان عریض شود و یا اینکه چرا یک مأمور راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک در این منطقه وجود ندارد تا مردم این‌قدر معطل نشوند، سبب شد موضوع را از رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو پیگیر شویم.

علی قبادی با بیان اینکه شهرداری در لاین ورودی خارج از محوطه باغ بهشت قیر ریخته که البته نمی‌دانم کار آسفالت امسال جواب دهد یا خیر، گفت: کار در خارج از محوطه باغ بهشت به عهده شهرداری بوده که آنجا کار درحال انجام است.

وی گفت: لاینی هم که درحال حاضر بسته شده، از سوی اوقاف نبوده و پلیس راهور طی بازدید میدانی و رصدی که داشته، این تصمیم را گرفته است.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم قوانین را رعایت نمی‌کنند، پلیس راهور برای کاهش تصادفات تصمیم گرفت این لاین جدا شود و از طریق دور زدن خودروها مشکلی در ترافیک و تصادفات ایجاد نشود؛ چون اگر لاین باز می‌شد، هم از قسمت جلو و هم وسط مردم خلاف می‌آمدند و تصادفات افزایش می‌یافت.

وی با بیان اینکه عصر پنجشنبه و روز جمعه پلیس راهور در باغ بهشت حضور دارد و نکات لازم را به رانندگان گوشزد می‌کند اما اغلب رعایت نکرده و بدون توجه به ضوابط خودروهای خود را پارک می‌کنند، عنوان کرد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی صورت گیرد، رانندگان باید ضوابط و قوانین رانندگی را در باغ بهشت نیز رعایت کنند.

قبادی با اشاره به اینکه بلوار باغ بهشت یک‌هزار و 200 متر است و اگر در پارک خودروها قوانین رعایت نشود بی‌نظمی ایجاد خواهد شد، گفت: برای پنجشنبه و جمعه آخر سال تدابیری اندیشیده شده و امیدواریم معضلات و مشکلات موجود در آن روزها پیش نیاید.

 

شناسه خبر 52895