شناسه خبر:52846
1400/12/7 09:37:58

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار جوانرود با بیان اینکه مهاجرپذیری بعد از زلزله آبان 96 مشکلات بخش مسکن این شهرستان را افزایش داده است، گفت: برای ساخت سرپناه جهت افراد نیازمند و محروم جامعه نیاز به حمایت‌های بنیاد مسکن در قالب واگذاری زمین رایگان و همچنین همت انجمن خیرین مسکن‌ساز هستیم.

«رستگار یوسفی» در جلسه انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان جوانرود در سرسرای فرمانداری این شهرستان افزود: ساخت مسکن به ویژه برای محرومان توسط افراد خیر و نیکوکار از مصادیق بارز باقیات الصالحات است.

وی همدلی را رمز موفقیت کشور در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها اقدامات بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف از جمله طرح آجر به آجر در شهرستان جوانرود انجام گرفته است.

یوسفی خاطرنشان کرد: اگر چه همت والای خیرین در شهرستان جوانرود پررنگ است اما به دلایل نبود صنایع مادر این شهرستان مشکلات خاص خود را دارد و از مسئولان بنیاد مسکن انتظار داریم نگاه ویژه‌ای برای ساخت مسکن در شهرستان جوانرود داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: رسالت اصلی بنیاد مسکن ساخت مسکن ویژه اقشار محروم جامعه است و در این راستا بنیاد مسکن با تمام توان در میدان خدمت به مردم قرار دارد.

حجت‌الاسلام «مراد کریمی» با اشاره به پیشنهاد فرماندار جوانرود برای واگذاری زمین رایگان به انجمن خیرین مسکن‌ساز برای نیازمندان جامعه افزود: به صورت ویژه این مسئله و سایر مشکلات مسکن شهرستان جوانرود را پیگیری خواهیم کرد.

وی هدف اصلی بنیاد مسکن و انجمن خیرین مسکن ساز را تامین مسکن محرومین عنوان کرد و اظهار کرد: استان کرمانشاه از ظرفیت‌های مناسبی برای جلب مشارکت‌های مردمی برخوردار است و باید در این زمینه و جذب حداکثری خیرین در حوزه مسکن اقدامات جدی تری صورت گیرد.

مدیرعامل مجمع خیرین مسکن ساز استان کرمانشاه هم تامین مسکن افراد محروم و نیازمند را امری ضروری دانست و گفت: انجمن خیرین مسکن ساز همواره در تلاش است تا اقشار محروم صاحب مسکن شوند.

«رمضان رادین» افزود: از 250 خانوار دارای 2 معلوله 234 خانوار صاحب مسکن شدند و برای 24 خانوار باقی‌مانده نیز با کمک خیرین در تلاش هستیم در صورت تامین زمین آنان صاحب مسکن کنیم.

شناسه خبر 52846