شناسه خبر:52505
1400/11/28 09:39:35
روستایی در نشست با مدیرعامل پرسی‌ایران‌گاز کشور:

ما گاز مایع را تأمین می‌کنیم نظارت بر توزیع با سازمان صمت است

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در دیدار با مدیرعامل پرسی‌ایران‌گاز در کشور گفت: ما گاز را تأمین می‌کنیم، نظارت بر توزیع آن با سازمان صمت است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی ابراز کرد: این جلسه هم‎‌اندیشی و هماهنگی با هدف سوخت‌رسانی در همه ایام سال به‌خصوص در شرایط بحرانی و بروز سرما با متولیان گاز مایع، 24 بهمن‌ماه جاری در محل دفتر مدیر منطقه برگزار شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: هدف از برگزاری این نشست، پایش و ارزیابی وضعیت فعلی ارائه خدمات به مردم و چگونگی نیل به وضعیت مطلوب سوخت‌رسانی به شهروندان شریف استان بود.

وی افزود: با آغاز فصل زمستان شرکت‌های موزع گاز ‌مایع موظف شدند توزیع سیلندرهای گاز مایع را به مصرف‌کنندگان واقعی اعم از خانگی، صنفی و صنعتی از طریق ثبت‌نام در سامانه سدف و با استفاده از پایانه‌های پرداخت الکترونیک به انجام رسانند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در تأمین گاز ‌مایع در منطقه وجود ندارد، نظارت بر توزیع مطلوب را برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست.

وی تصریح کرد: پخش منطقه همدان تأمین گاز‌ مایع مناطق فاقد‌ گاز و صعب‌العبور و روستاها را از اولویت‌های خود می‌داند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان اظهار کرد: شرکت‌های توزیع‌کننده و عوامل خُرده‌فروش سیلندرهای گاز مایع موظف هستند در راستای پدافند غیر عامل در شرایط بحران اُفت احتمالی فشار گاز طبیعی، نسبت به ذخیره‌سازی 30 درصد مخازن برای مدیریت کردن بحران‌های احتمالی اقدام کنند.

وی بر رعایت اصول حرفه‌ای و ایمنی از سوی شرکت‌های توزیع گاز‌ مایع ازجمله رعایت استانداردها، ممانعت از شارژ کپسول‌های غیر‌ مجاز، کالیبره کردن مستمر دستگاه‌های سیلندر پُر‌کنی، تعویض شیر و سیلندرهای معیوب و غیره تأکید کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آن‌دسته از مصرف‌کنندگان گاز‌ مایع که تاکنون در سامانه سدف به نشانی newtejaratasan.niopdc.ir ثبت‌نام نکرده‌اند، برای دریافت به‌موقع سوخت از طریق ذکرشده اقدام کنند.

شناسه خبر 52505