شناسه خبر:52120
1400/11/18 11:01:08

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از توزیع بیش از 33 هزار و 500 بسته معیشتی و سلامت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این شهرستان خبر داد و گفت: به‌مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب 500 بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

کامران کریمی در حاشیه این برنامه با تبریک ایام مبارک دهه فجر، ابراز کرد: بیش از 500 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه به‌مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اظهار کرد: این بسته‌ها با همکاری خیرین و سپاه به‌منظور کمک به محرومان و نیازمندان تهیه و توزیع شد.

کریمی از توزیع بیش از 33 هزار و 500 بسته معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: کمک‌های مؤمنانه براساس طرح شهید سلیمانی در قالب بسته‌های معیشتی و سلامت به محرومان شهرستان اهدا شده است.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزود: سپاه به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه خیران نیک‌اندیش با هدف حمایت از نیازمندان در شرایط کرونایی آمادگی کامل دارد.

فرمانده ناحیه سپاه تویسرکان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 10 واحد مسکونی در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان، اذعان کرد: ویزیت رایگان، میقات صالحین، رژه خودرویی و بازدید از پروژه‌های اقتصادی بهره‌مند از تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی، برخی از برنامه‌های سپاه در ایام مبارک دهه فجر به‌شمار می‌رود.

شناسه خبر 52120