شناسه خبر:52017
1400/11/16 09:03:45

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ارتقای علمی و پژوهشی، شاخصه اصلی استقلال و خودباوری برای ملت ایران است و خوشبختانه دانش‌آموزان همدانی طی سال‌های اخیر در قله علمی کشور ایستاده‌اند و به‌صورت علمی ثابت کرده‌اند که در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب قدم برمی‌دارند.

هم‌زمان با آغاز دهه فجر 1400 و سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور، زنگ انقلاب با حضور فرمانده سپاه ناحیه همدان، مسئول حوزه بسیج کارمندی شهید چیت‌سازیان همدان و مسئولان مدرسه غیر انتفاعی راهیان کوثر در محل کانون بسیج نواخته شد.

علی بقایی در این مراسم با تجلیل از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در دوران مختلف انقلاب اسلامی، گفت: دانش‌آموزان در حیات پُربرکت ایران اسلامی، پرچمدار پیشرفت و توسعه و نماد مقاومت و ایثار بوده‌اند و یکی از شاخص‌های این عرصه شهید مصطفی احمدی‌روشن است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: کشور ما در 200 سال گذشته تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توسط سلطه‌گران مورد ظلم و ستم بود.

بقایی خاطرنشان کرد: تحقیر هویت ملی مردم ایران و تمامی ظلم‌ها ناشی از سلطه تجاوزگران و کشورهای استکباری در سال‌های پیش از انقلاب علیه مردم ایران بود که با پیروزی انقلاب اسلامی تمامی این توطئه‌ها رفع و مسیر عزت‌مندی ملت ایران فراهم شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان اظهار کرد: دستاوردهای بزرگی برای کشور عزیزمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است و اکنون در گام دوم انقلاب هستیم و باید همه ما برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب گام برداریم.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در این مراسم افزود: ارتقای علمی و پژوهشی شاخصه اصلی استقلال و خودباوری برای ملت ایران است و خوشبختانه دانش‌آموزان همدانی طی سال‌های اخیر در قله علمی کشور ایستاده‌اند و به‌صورت علمی ثابت کرده‌اند که در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب قدم برمی‌دارند.

در پایان مسئول حوزه بسیج کارمندی شهید چیت‌سازیان همدان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پدران و مادران ما در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند و اکنون وظیفه ما است که با روشنگری و حرکت در مسیر جهاد تبیین، دانش‌آموزان را که آینده‌سازان کشور هستند، با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنا کنیم.

در پایان این مراسم به تعدادی از دانش‌آموزان فعال در جشن انقلاب هدایایی اعطا شد.

شناسه خبر 52017