شناسه خبر:51915
1400/11/13 09:09:15

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تجلیل رسانه‌های برتر در پوشش اخبار فرهنگی و هنری مرتبط با دهه فجر خبر داد و گفت: رسانه‌های استان در انعکاس دستاوردهای انقلاب سهم بسزایی دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.

«احمدرضا احسانی» روز سه‌شنبه اظهار کرد: هم‌زمان با چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 150 عنوان برنامه شاخص فرهنگی و هنری در سطح مناطق شهری و روستایی استان همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها بخشی از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را در این حوزه به نمایش می‌گذارد، افزود: از رسانه‌های برتر که در این ایام در پوشش اخبار و انعکاس عملکرد این اداره کل مشارکت و تعامل داشته باشند، تجلیل به‌عمل می‌آید.

به گفته این مقام مسئول اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان همدان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی می‌توانند لینک اخبار، گزارشات و تصاویر مرتبط با فعالیت‌های فرهنگی و هنری این اداره کل را به‌صورت روزانه ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت رسانه‌ای می‌توانند محتوای تولیدشده در رسانه خود را روزانه از طریق شماره 09306097485 در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند.

احسانی همچنین تصریح کرد: پس از بررسی آثار، از سه رسانه که بیشترین و بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشند، قدردانی می‌شود.

شناسه خبر 51915