شناسه خبر:51833
1400/11/11 09:28:20

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار مرکزی از آمادگی کامل مدیریت ارشد استان مرکزی برای حمایت از حرکت‌های جهادی بسیجیان خبر داد.

فرزاد مخلص‌الائمه در آیین انتخابات مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به مدیریت و نگاه عمیق حضرت امام (ره)، ایشان ساختارهای سنتی قبل از انقلاب را برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی کافی ندانست و لذا با یک مدیریت انقلابی ساختارهای جهادی از جنس مردم تشکیل دادند.

وی افزود: قبل از انقلاب ساختارهای بیمار و ناکارآمدی در کشور حاکم بودند که سال‌های سال موجب شکاف طبقاتی بزرگی در کشور شده بودند و می‌توان یکی از اهداف شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی را همان ساختار ناکارآمد دانست که موجب گستردگی فقر و نابرابری در کشور شده بود.

استاندار مرکزی بیان کرد: حضرت امام(ره) با تشکیل نهاد مردمی بسیج تحول بزرگی در کشور ایجاد کرد و با راه‌اندازی نهضت‌های چون سوادآموزی و خدمت‌رسانی منشا خیرات و تحولات بزرگی در ابعاد مختلف شد.

وی با تاکید بر اینکه الگوی مدیریتی حضرت امام (ره) مبتنی بر نقش آفرینی مردم بود، گفت: امام خمینی(ره) با این رویکرد مدیریتی بزرگترین موفقیت‌ها را رقم زد و در طول 42 سال گذشته هرکجا از این الگوها عقب نشینی کردیم دچار آسیب مضاعف شدیم.

مخلص الائمه افزود: ظهور و بروز گروه‌های جهادی در دهه 60 و بعد از دوران دفاع مقدس در کنار خلاء‌ها و اشتباهات انجام شده‌ای چون ادغام جهاد سازندگی برای مردم و کشور راهگشا بود و با توسعه‌ها و گسترش حرکت‌های جهادی در قالب برتر بسیج سازندگی خود را نشان داد و بسیج سازندگی امروز پرچم‌دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور است و عملکرد موفقی دارد.

وی ادامه داد: تامین آینده مطلوب مهمترین هدف ما از زندگی شخصی، سازمانی و اجتماعی است که برای تحقق آن علاوه بر رفع موانع باید وضع گذشته، وضعیت حال و کشش آینده را در نظر بگیریم و این سه مولفه حرکت و مسیر ما را تعیین می‌کند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه بسیج سازندگی گل سرسبد نهادهای خدمت رسان و حرکت‌های جهادی در کشور است،گفت: در طول سال‌های گذشته منشا خیرات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور شده و به سمت آینده‌ای درخشان حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: حضور در جمع جهادگران بسیجی استان مرکزی توفیق بزرگی است و امروز برای خدا قوت در جمع شما جهادگران بسیجی حاضر شدم و از تلاش‌ها و زحمات دلسوزانه و خالصانه جهادگران تشکر و قدردانی می‌کنم.

مخلص‌الائمه با تقدیر از جهادگران بسیجی استان مرکزی بیان کرد: کار عظیم جهادگران با وجود همه سختی‌ها بسیار قابل تقدیر است و مدیریت ارشد استان مرکزی آمادگی کامل برای حمایت از حرکت‌های جهادی را با همه توان و ظرفیت‌ها دارد.

 

شناسه خبر 51833