شناسه خبر:51432
1400/11/2 09:11:13

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه سفرهای انجام شده توسط رئیس جمهوری به روسیه و وزیر امورخارجه به چین برای هر دو طرف برد برد است و بازنده واقعی دشمنان ما هستند گفت: باید مراقب باشیم فریب تحلیل‌های اشتباه برخی از سفر وزیر امور خارجه به چین و رئیس جمهوری به روسیه را نخوریم.

حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته همدان در جمع نمازگزاران با بیان اینکه خداوند فاطمه(س) را از نور عظمت خودش آفرید اظهار کرد: نور حضرت فاطمه(س) که تابید تمام آسمان‌ها و زمین را روشن کرد و دیدگان فرشتگان از نور آن حضرت بسته شد.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اینکه روز زن و مادر را در پیش رو داریم افزود: زنان و مادران همیشه محترم هستند و باید همواره به آنها احترام گذاشت.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه باید مراقب باشیم فریب تحلیل‌های اشتباه برخی از سفر وزیر امور خارجه به چین و رئیس جمهوری به روسیه را نخوریم تصریح کرد: این سفرها هر دو برد- برد هستند و هیچ کس بازنده نیست، سفرهایی که به دو مرکز مهم دنیا انجام شده را به فال نیک می‌گیریم و امید است دستاوردهای مهمی برای ملت داشته باشد.

وی با بیان اینکه این رویدادها برای دشمنان شکست است و به همین دلیل تحلیل‌های غلط برای فریب افکار عمومی ارائه می‌دهند گفت: یکی از اتفاقات مهم در سفر به روسیه، نماز رئیس جمهور در کاخ کرملین بود که در فضای مجازی بازخورد بسیاری داشت.

حجت الاسلام فاضلیان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در کاخی نماز خواند که چندین سال نامی از خدا در آن برده نشده بود و مکاتبی مطرح بود که از خدا به دور بودند گفت: نخستین نماز را شهید حاج قاسم سلیمانی و دومین نماز را آیت‌الله رئیسی در کرملین خواند.

وی با بیان اینکه آمریکا به خاطر بر هم خوردن توطئه‌هایش از خشم در حال مردن است اظهار کرد: انصارالله یمن که هفت سال زیر آتش عربستان است، چنان ضربه‌ای به امارت زد که از کمک‌رسانی به عربستان پشیمان شود.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه دشمنان جبهه مقاومت بدانند که امنیت عاریه‌ای در کاخ شیشه‌ای قابل اعتماد نیست افزود: این حمله را «طوفان یمن» خواندند و در واقع یک طوفان حقیقی بود.

وی در ادامه مسئله اساسی کشور را حل مشکل گرانی و لزوم بهبود معیشت مردم دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولان بتوانند گرانی را مهار کنند امیدواری مردم نیز افزایش می‌یابد که در این زمینه باید با حساسیت بیشتری وارد کار شد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه ازدواج نکردن آسیب‌های اجتماعی بسیاری برای جامعه به دنبال دارد از مسوولان و جامعه خواست شرایط را برای ازدواج جوانان تسهیل کنند.

شناسه خبر 51432