شناسه خبر:50736
1400/10/15 08:47:26

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه در شهرستان پاوه و کشف 69 قبضه اسلحه، 750 عدد فشنگ و 127 تیغه خشاب خبر داد و گفت: هفت عضو این باند با تلاش مأموران دستگیر شدند.

سردار علی‌اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس از ورود یک محموله قاچاق سلاح و مهمات از کشورهای همسایه به شهرستان پاوه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی پاوه و امنیت عمومی استان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد دو دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان سلاح و مهمات در محور نوسود به روستای کومه دره شده و در عملیاتی مشترک آن‌ها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی‌های انجام‌شده از خودروهای توقیفی، 69 قبضه اسلحه شامل 65 قبضه کلت کمری و چهار قبضه کلاشینکف کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان با بیان اینکه کشف 750 عدد فشنگ جنگی و 127 تیغه خشاب از دیگر اقدامات مأموران پلیس در انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات بود، تأکید کرد: اعضای دستگیرشده این باند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه امنیت مردم و جامعه را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی بخواهد به هر نحوی از این خطوط عبور کند، با واکنش قاطعانه مأموران انتظامی روبه‌رو خواهد شد.

سردار جاویدان اضافه کرد: برخورد قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات که اقدام آن‌ها باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود، همواره در اولویت‌های کار پلیس قرار داشته و با همکاری دستگاه قضائی برخوردهای مناسب با آن‌ها صورت می‌گیرد.

 

شناسه خبر 50736