شناسه خبر:50729
1400/10/15 08:38:48

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار کرمانشاه با اشاره به نظارت روزانه مسئولان استان بر قیمت و عرضه کالاهای ضروری مردم در بازار، گفت: کالاهای مورد نیاز مردم به‌وفور در بازار و انبارها موجود است.

«هوشنگ بازوند» در جلسه تنظیم بازار کشور که روز سه‌شنبه به‌صورت ویدئوکنفرانس و با حضور استانداران و فرمانداران سراسر کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به رصد روزانه قیمت 100 قلم کالای ضرروی در بازار، افزود: سازمان جهاد کشاورزی، صمت و بسیج مسئول بررسی و کنترل قیمت این کالاها هستند و جهاد کشاورزی موظف است هرگونه افزایش قیمت و یا کاهش عرضه کالا را با ذکر دلیل در نشست‌ ستاد تنظیم بازار استان مطرح کند تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون وضعیت کالاهای اساسی در استان کرمانشاه بسیار خوب و ظرفیت انبارها تکمیل است، اظهار کرد: اقلامی اساسی مانند مرغ، برنج، روغن و سایر اقلام، بیش از نیاز مردم موجود است و فروشگاه‌های بزرگ استان هم به اندازه کافی کالا دارند.

استاندار کرمانشاه افزود: خوشبختانه وضعیت کالاهای مورد نیاز مردم در استان کرمانشاه بسیار خوب بوده و ظرفیت انبارهای موجود تکمیل شده است.

بازوند اضافه کرد: اقلامی مانند مرغ منجمد، برنج و دیگر کالاهای ضروری، جهت تأمین نیازهای مردم تهیه شده است.

شناسه خبر 50729